accessibility-icon
share-icon
צילום: רועי אברהם, יחזקאל קנדיל, לע"מ

רה"מ: "הנחיתי להתחיל במו"מ על שחרור חטופינו וסיום המלחמה"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כז אב ה'תשפה (21.08.25)

26

10

like

2

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום באוגדת עזה והצהיר: "הגעתי לאשר את תוכניות צה"ל להשתלטות על העיר עזה והכרעת החמאס" • במקביל, הנחה נתניהו להתחיל "במשא ומתן מיידי על שחרור כל חטופינו וסיום המלחמה בתנאים שמקובלים על ישראל"


ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (חמישי) לסיור באוגדת עזה, והצהיר כי במקביל להכנות לקראת פעולה צבאית בעיר עזה והרחבת מבצע מרכבות גדעון, הוא הנחה להתחיל במשא ומתן מיידי על שחרור כל החטופים וסיום המלחמה.

"הגעתי לאשר את תוכניות צה"ל להשתלטות על העיר עזה והכרעת החמאס", אמר ראש הממשלה, "במקביל, הנחיתי להתחיל במו"מ מיידי על שחרור כל חטופינו וסיום המלחמה בתנאים שמקובלים על ישראל".

"אנחנו בשלב ההכרעה. אני הגעתי היום לאוגדת עזה כדי לאשר את התוכניות שצה"ל הציג בפניי ובפני שר הביטחון להשתלטות על העיר עזה ולהכרעת החמאס", המשיך נתניהו.

"במקביל, אני הנחיתי להתחיל במשא ומתן מיידי על שחרור כל חטופינו וסיום המלחמה בתנאים שמקובלים על ישראל", אמר ראש הממשלה, וחתם את דבריו: "שני הדברים הללו – הכרעת החמאס ושחרור כל חטופינו – הולכים יד ביד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News