בריאיון ל'על הבוקר' עם רונה לוי, שיתף הבוקר (שלישי) רס"ן (במיל') יגאל ברנד על גל הנאצות שספג בגלל פוסט בו ביקר חלק מהמפגינים. לדבריו, בעוד רוב הציבור מביע הזדהות עם החטופים בדרכים מכובדות, קבוצות קטנות בוחרות לחסום כבישים ולנהוג באלימות מילולית – מה שמרחיק את השיח מאחדות וסולידריות. "החטא היחיד שלי היה שכתבתי שחסימות הכבישים לא מחזירות את האחים שלנו. על זה קיבלתי מאות תגובות נאצה, כולל איחולים שהבן שלי יהיה חטוף", סיפר.
ברנד תיאר כיצד נתקל במפגינים שחסמו נתיבים תוך סיכון חייהם וחיי אחרים. לדבריו, במקום לעורר הזדהות עם משפחות החטופים, הפעולות האלה גורמות לציבור הרחב לחשוש לצאת מהבית, פוגעות בתחושת הסולידריות ומסיטות את תשומת הלב מהדאגה הכנה לחטופים. "אין יהודי אחד שלא כואב את כאב החטופים. אבל כשזה הופך לאלימות – גם פיזית וגם מילולית – זה רק פוגע במשפחות, באזרחים ובמאמץ שלנו להחזיר אותם", אמר.

בעניין הדרך להשיב את החטופים, הביע ברנד עמדה נחרצת: יש לפעול צבאית, בעוצמה וללא פשרות. בנוסף, הוא טען כי עסקאות חטופים חלקיות רק מזיקות למדינת ישראל. לדבריו, יש להטיל מצור מלא על רצועת עזה ולמנוע את האספקה למחבלים. "או שהם ייכנעו, או שהם ימותו מרעב, או שאנחנו נחסל אותם – זו הדרך היחידה להכרעה. זה הדבר היחיד שיחזיר את החטופים ויביא לסיום המלחמה", הדגיש.

