accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

טראמפ: "רוצה לראות עיתונאים זרים ברצועת עזה"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כ אב ה'תשפה (14.08.25)

1

9

like

1

dislike

הנשיא התייחס לפגישתו המתוכננת מחר עם נשיא רוסיה פוטין והבהיר: "אם זו תהיה פגישה רעה - היא תסתיים מהר מאוד.  אם זו תהיה פגישה טובה - אנחנו בסופו של דבר נביא שלום" • טראמפ נשאל על הסיוע ההומניטרי בעזה, וענה כי הוא היה "רוצה לראות עיתונאים זרים ברצועה"


במהלך הצהרה שקיים היום (חמישי) בחדר הסגלגל בבית הלבן, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נשאל על הסיוע ההומניטרי בעזה, וענה כי הוא היה רוצה לראות עיתונאים זרים ברצועה כדי שיסקרו את המצב.

הנשיא אמר במענה לשאלה של עיתונאי כי: "הייתי רוצה לראות את זה קורה, אני אהיה מאוד מרוצה אם עיתונאים ייכנסו פנימה". כזכור, ראש הממשלה נתניהו אישר במסיבת העיתונאים שקיים עם עיתונאים זרים כי הוא הנחה את גורמי הביטחון לאפשר הכנסה מוגברת יותר של עיתונאים זרים לתוך הרצועה.

הנשיא התייחס לפגישתו המתוכננת מחר עם נשיא רוסיה פוטין והבהיר: "אם זו תהיה פגישה רעה – היא תסתיים מהר מאוד.  אם זו תהיה פגישה טובה – אנחנו בסופו של דבר נביא שלום, בעתיד הקרוב מאוד". הנשיא הוסיף כי "הפגישה החשובה יותר תהיה בין פוטין זלנסקי ואני, ואולי נביא אליה גם כמה מנהיגים אירופאים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News