במהלך הצהרה שקיים היום (חמישי) בחדר הסגלגל בבית הלבן, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נשאל על הסיוע ההומניטרי בעזה, וענה כי הוא היה רוצה לראות עיתונאים זרים ברצועה כדי שיסקרו את המצב.
הנשיא אמר במענה לשאלה של עיתונאי כי: "הייתי רוצה לראות את זה קורה, אני אהיה מאוד מרוצה אם עיתונאים ייכנסו פנימה". כזכור, ראש הממשלה נתניהו אישר במסיבת העיתונאים שקיים עם עיתונאים זרים כי הוא הנחה את גורמי הביטחון לאפשר הכנסה מוגברת יותר של עיתונאים זרים לתוך הרצועה.
Trump on his meeting with Putin:
If it is a bad meeting it will end very quickly. If it is a good meeting we are going to end up getting peace in the pretty near future. pic.twitter.com/4jeW7QYlWT
— Clash Report (@clashreport) August 14, 2025
הנשיא התייחס לפגישתו המתוכננת מחר עם נשיא רוסיה פוטין והבהיר: "אם זו תהיה פגישה רעה – היא תסתיים מהר מאוד. אם זו תהיה פגישה טובה – אנחנו בסופו של דבר נביא שלום, בעתיד הקרוב מאוד". הנשיא הוסיף כי "הפגישה החשובה יותר תהיה בין פוטין זלנסקי ואני, ואולי נביא אליה גם כמה מנהיגים אירופאים".
