הדס לוינשטרן, אלמנת הלוחם אלישע, שנכנסה לליבנו כששיתפה באומץ על גידול ששת ילדיה בצל השכול, הודיעה אתמול (רביעי) על אירוסיה עם הוד רייכרט שהתאלמן מרעייתו חגית, עשרה ימים אחרי שילדה בת בניתוח קיסרי.
השניים מתגוררים עם משפחותיהם בעיר חריש. הדס בשרה בחשבון בהתרגשות הפייסבוק שלה: "מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים. האמת שתכננו להודיע במוצאי ט' באב. אבל מרוב אהבתכם אותנו ליבכם רץ והקדים אותנו, וכך יצא. אז יאללה בלאגן, מתארסים".

בתוך כך, בריאיון למגזין 14 הדס סיפרה שלא גילתה דבר חדש על אלישע ז"ל לאחר מותו: "ידעתי כל הזמן שהוא טוב. רק הבנתי כמה אנשים העריכו אותו ולכמה מהם הוא היה משמעותי. אלישע לא היה מי שדוחף קדימה וצועק אחריי. למעשה הדבר הכי בולט בו זה שהוא לא היה בולט. הכי קל לפספס אותו. לא חתיך, לא גבוה, לא כריזמטי. הכי פשוט. אבל הפשטות הזו הייתה מלאה באמת".
"הייתה לנו אהבה מהממת" שיתפה הדס, "בכל לילה היינו הולכים לישון ואומרים אחד לשני: תודה שהתחתנת איתי. רצינו רק לחיות כל החיים ביחד. אבל הקדוש ברוך הוא החליט שלא, שנהיה ביחד 13 שנה וזהו".
