אחרי איחוד האמירויות וירדן: בצה"ל מאשרים הערב (רביעי) כי מצרים הצטרפה גם היא להצנחת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה.
בהודעה המלאה של דובר צה"ל נכתב: "בהתאם להנחיית הדרג המדיני ובמסגרת שיתוף הפעולה בין ישראל לבין מדינות איחוד האמירויות, ירדן ומצרים, צה״ל באמצעות המתפ״ש ממשיך היום (ד׳) בסדרת פעולות לשיפור המענה ההומניטרי ברצועת עזה.

בשעות האחרונות הוצנחו 32 חבילות סיוע שכללו מזון לתושבי דרום וצפון רצועת עזה.
צה״ל ימשיך לפעול לשיפור המענה ההומניטרי ברצועת עזה, בשיתוף הקהילה הבין-לאומית, תוך שלילת הטענות הכוזבות של הרעבה מכוונת בעזה".
