היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, הגישה בקשת דחייה נוספת לבג"ץ, הפעם ה-22 במספר, בנוגע לצו על תנאי שהוצא בפרשת הרוגלות. על פי החלטת בג"ץ, היא הייתה אמורה למסור את תגובתה עד ליום חמישי האחרון, אך בבקשה שהועברה לבית המשפט ביקשה "ארכה קצרה" נוספת עד למחר.
בהמשך למעקב 'חדשות 14' והפרסומים אודות בקשותיה החוזרות ונשנות, גם ביום שלישי האחרון, אז הייתה אמורה להעביר לוועדת החקירה הממשלתית נתונים על הדבקת טלפונים ניידים באמצעות תוכנות רוגלה ומידע שהועבר במעטפה סגורה לביהמ"ש , ביקשה בהרב מיארה כהרגלה דחייה נוספת בת יומיים.

היועמ"שית מבקשת להוציא צו על תנאי נגד עבודת ועדת הרוגלות
כשסוף סוף הגישה את תגובתה – המסמכים לא כללו את הנתונים שנדרשו כשהיועצת מסרבת בתוקף למסור את אותם נתונים שלטענתה יגרמו נזקים ממסירתם.
על אף שחלפו כמעט שנתיים מאז הקמת ועדת החקירה הממשלתית לבדיקת השימוש ברוגלות, הוועדה טרם פתחה בבדיקת התיקים עצמם. כזכור, בחודש פברואר פרסמנו כי הסיבה לכך היא עיכוב מצד היועמ"שית עצמה, שגם נמצאת לכאורה בניגוד עניינים.

שר המשפטים והממשלה מסרו בתגובה לבג"ץ: "מצער הדבר שלמרות כל מה שנאמר ונכתב עד כה ביחס לבקשות הארכה הרבות ועיכוב בירור ההליך על ידי המשיבה 6 באופן חריג ובלתי סביר, מבוקשת ארכה, פעם נוספת, ביום ההגשה.
יחד עם זאת, בהינתן שמדובר בארכה קצרה, המשיבים 2-3 אינם מתנגדים לבקשה, ובלבד שמדובר בארכה אחרונה".

מועדת הבדיקה לרוגלות ויושב הראש נמסר: "המשיבים אינם מתנגדים לדחיית מועד תשובת המשיבה 6 לצו על תנאי עד ליום .28.7.24 זאת, בתנאי שתהא זו בקשת הארכה האחרונה שתינתן בהקשר זה למשיבה 6 בשים לב לכך שהמשיבה 6 כלל אינה צד לצו על תנאי".
