לאחר שסיכלה את עבודת ועדת הרוגלות במשך שנה וחצי, היועמ"שית מבקשת היום (שלישי) מבג"ץ להוציא צו על תנאי נגד עבודת הוועדה, בטענה כי יש לבטל את החלטת הממשלה ושר המשפטים בנוגע למינוי הוועדה.
היועמ"שית מצפצפת על החלטת בית המשפט, לא מוסרת נתונים על מספרי הדבקות הטלפונים ברוגלות, על מספרי התיקים וההודעות לסנגורים, ומציינת ביבושת כי היא "ערוכה" למסור אותם לבית המשפט.

בפעם ה-18: היועמ"שית שוב מבקשת ארכה לתגובה על ועדת הרוגלות
58
03.06.25|סיון יחזקאל
