משטרת תל אביב חתמה הבוקר (ראשון) על צו סגירה לעסק המשמש כבית קפה בתוך אוניברסיטת בתל אביב, שהעסיק על פי החשד שני שוהים בלתי חוקיים בניגוד לחוק.
בעקבות קריאה שהתקבלה במוקד המשטרה בתאריך 18.7.25 אודות הימצאות חשודים בבית קפה קופיסטאר שבתוך האוניברסיטה, הגיעו שוטרי תחנת ת"א לביצוע סריקה במקום.
במהלך חיפוש שנערך במקום אותרו שני שוהים בלתי חוקיים, תושבי חברון ובית אולא בשנות ה-20 לחייהם, אשר שהו ועבדו בבית העסק ללא אישורי שהייה כדין. השניים נעצרו במקום, ובעלי העסק זומנו לחקירה באזהרה בתחנת המשטרה.
כאמור, בהמשך לממצאי החקירה, פעלו שוטרי יחידת הרישוי במרחב ירקון ובתחנת תל אביב צפון להוצאת צו סגירה לבית הקפה. מפקד מחוז תל אביב חתם על צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים, עד לתאריך 21.8.25 כאשר החקירה נגד בעלי העסק נמשכת.
