ראש צוות המו"מ הגרעיני של איראן, קאזם גאריבאבאדי, מסר היום (רביעי) בתדרוך לכתבים בניו יורק כי איראן אישרה ביקור של משלחת טכנית מטעם סבא"א בשבועיים-שלושה הקרובים, אך הבהיר כי הביקור לא יכלול את אתרי הגרעין שנפגעו בתקיפות אמריקאיות.

בהתייחסו למשא ומתן עם ארה"ב, אמר גאריבאבאדי כי טהרן קיבלה בקשות אמריקאיות לחידוש המגעים, אך טרם התקבלה החלטה. לדבריו, "לא דחינו אותן", אך הבהיר כי "עניין האמון הוא נושא גדול". הוא הוסיף כי "ארה"ב צריכה לזכות באמון איראן ולהגיע בכנות לשולחן המשא ומתן".
גאריבאבאדי התייחס גם לשיחות הצפויות ביום שישי בין איראן לבין מדינות ה-E3 – גרמניה, צרפת ובריטניה – והגדיר אותן "חשובות מאוד". לדבריו, "הפתרון הטוב ביותר למנוע את הפעלת מנגנון הסנאפבק אינו הארכתו, אלא באמצעות דיפלומטיה", אך הזהיר כי אם הסנקציות ישובו – "איראן לא תישאר בחיבוק ידיים".
