הצעת הסדר של חברי הכנסת לימור סון הר מלך, שמחה רוטמן, עודד פורר ודן אילוז להחלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון עברה במליאת הכנסת, כש-71 הצביעו בעדה ו-13 התנגדו. בנאום שנשאה במליאה, הדגישה ח”כ סון הר מלך כי "זה לא מספיק. כן, זו הצעה חשובה, זו אמירה עקרונית, אבל אנחנו צריכים יותר מאמירה. אנחנו צריכים מעשה".
חברת הכנסת הזהירה מפני ניסיונות לקשר את הצעת הריבונות להקמת מדינה פלשתינית: "ההצעה הזו, החשובה והמרגשת ככל שתהיה, לא יכולה להיות אתנן או מס שפתיים, שמאחוריו דוחפים לנו מדינה פלשתינית מתחת לשולחן. לא עכשיו, לא אחר כך, לא בשום וריאציה. לא ‘אוטונומיה משודרגת’, לא ‘אמירויות שכם וחברון’, לא ‘קונפדרציה’, לא ‘ישות תת-מדינתית’. שום דבר כזה".

ח”כ סון הר מלך הציגה חזון מקיף לפיתוח האזור: "תדמיינו איך נראית ריבונות אמיתית ביהודה ושומרון. לא עוד גבעות מנותקות, אלא ערים של ממש. ערים בגודל של נתניה, של כפר סבא, של מודיעין. כשיש ריבונות, המדינה מתכננת. המדינה משקיעה. המדינה מקצה תקציבים. ואיפה שיש פיתוח יש הוזלה במחירים. מחירי הדיור בכל הארץ צונחים".
בנאומה, התייחסה סון הר מלך גם לעזה: "אני לא מדברת רק על יהודה ושומרון. אני מדברת גם על עזה. על כל עזה. אנחנו חייבים לשוב לשם. ליישב את עזה. לבנות בה ערים. זו הזדמנות חד-פעמית. רגע שבו אפשר וצריך להחיל ריבונות אמיתית. ריבונות מלאה. לא עוד הצעה לסדר. לא עוד סיסמאות. חוק. ממשלה. הכרעה".
