accessibility-icon
share-icon
אילון מאסק, טסלה | צילום: שאטרסטוק
אילון מאסק, טסלה | צילום: שאטרסטוק

רובוטים, בורגרים וטעינה מהירה: הצעד הבא באימפריה של מאסק

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כז תמוז ה'תשפה (23.07.25)

1

like

0

dislike

אילון מאסק חנך בהוליווד את ה"דיינר של טסלה" - שילוב של תחנת טעינה ודיינר רטרו משנות ה‑50, עם מסכי ענק ורובוטי Optimus שמגישים חטיפים • מאסק מבטיח רשת עולמית אם יצליח • לצד ההתלהבות, היו תלונות על תורים ושירות איטי, אך מנכ"ל טסלה בטוח בהצלחת המיזם


אילון מאסק חנך אתמול (שלישי) את הדיינר של טסלה בלב הוליווד, לוס אנג'לס, שהוא שילוב של תחנת טעינה מהירה עם דיינר בסגנון רטרו‑עתידני. המקום מעוצב כמו שנות ה‑50, עם פטיו פתוח, מסכי ענק להקרנת סרטים ורובוטים מדגם Optimus שמגישים חטיפים כמו פופקורן. "רק סיימתי לאכול בדיינר הרטרו‑עתידני שלנו, הצוות עשה עבודה מעולה. זה אחד המקומות הכי מגניבים בלוס אנג'לס!", כתב מאסק ברשת X.

מאסק רמז כי זהו רק הצעד הראשון: "אם הדיינר שלנו יצליח, ואני מאמין שכן, טסלה תפתח כאלה בערים גדולות ברחבי העולם וגם בתחנות טעינה על מסלולי נסיעה ארוכים. אוכל טוב, וייבים טובים ובידור – והכול בזמן שהרכב נטען", אמר מנכ"ל טסלה.

המסעדה מציעה אוכל מסורתי לדיינרים אמריקאים משנות ה-50, כשכולם מוגשים בקופסאות בעיצוב סייברטראק. את ההזמנה אפשר לבצע מהשולחן, דרך מסכים במקום או ישירות ממערכת הרכב. עשרות מעריצים הגיעו לפתיחה כבר משעות הבוקר כדי לטעום את החוויה החדשה ולפגוש את צוות טסלה.

לצד ההתלהבות, היו גם ביקורות מעורבות: מבקרים ציינו תורים ארוכים ועיכובים בשירות. מאסק לא נבהל מהביקורת וציין כי מדובר רק בתחילת הדרך: "אני משוכנע שזה יצליח".

עקבו אחרינו גם ב-Google News