אילון מאסק חנך אתמול (שלישי) את הדיינר של טסלה בלב הוליווד, לוס אנג'לס, שהוא שילוב של תחנת טעינה מהירה עם דיינר בסגנון רטרו‑עתידני. המקום מעוצב כמו שנות ה‑50, עם פטיו פתוח, מסכי ענק להקרנת סרטים ורובוטים מדגם Optimus שמגישים חטיפים כמו פופקורן. "רק סיימתי לאכול בדיינר הרטרו‑עתידני שלנו, הצוות עשה עבודה מעולה. זה אחד המקומות הכי מגניבים בלוס אנג'לס!", כתב מאסק ברשת X.
מאסק רמז כי זהו רק הצעד הראשון: "אם הדיינר שלנו יצליח, ואני מאמין שכן, טסלה תפתח כאלה בערים גדולות ברחבי העולם וגם בתחנות טעינה על מסלולי נסיעה ארוכים. אוכל טוב, וייבים טובים ובידור – והכול בזמן שהרכב נטען", אמר מנכ"ל טסלה.
Tesla Diner & Supercharger in Hollywood, LA
Open 24/7, starting now pic.twitter.com/nISRNoV89Y
— Tesla (@Tesla) July 21, 2025
המסעדה מציעה אוכל מסורתי לדיינרים אמריקאים משנות ה-50, כשכולם מוגשים בקופסאות בעיצוב סייברטראק. את ההזמנה אפשר לבצע מהשולחן, דרך מסכים במקום או ישירות ממערכת הרכב. עשרות מעריצים הגיעו לפתיחה כבר משעות הבוקר כדי לטעום את החוויה החדשה ולפגוש את צוות טסלה.
לצד ההתלהבות, היו גם ביקורות מעורבות: מבקרים ציינו תורים ארוכים ועיכובים בשירות. מאסק לא נבהל מהביקורת וציין כי מדובר רק בתחילת הדרך: "אני משוכנע שזה יצליח".
