שר הביטחון ישראל כ"ץ קיים הערב (שלישי) הערכת מצב רב-זירתית עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, סגן הרמטכ"ל, אלוף תמיד ידעי, ראש אמ"ץ, ראש אמ"ן, ראש אג"ת, מפקדים נוספים ונציגי המוסד והשב"כ, שעסקה בתמונת המצב הביטחונית העדכנית בכלל הגזרות במזרח התיכון, ביניהן: עזה, לבנון, סוריה, יו"ש, איראן ותימן.
השר ציין כי בנוגע להתפתחויות בזירה האזורית, נותרו שתי חזיתות פתוחות – רצועת עזה ותימן, זאת ברקע התקיפה בתימן השבוע וכן הטילים ששוגרו לעבר לישראל על ידי החות'ים. כ"ץ הבהיר כי יש לפעול להכרעה מלאה בשתי הגזרות, כחלק מהמדיניות ההתקפית שנקבעה, כפי שהושגה באיראן, לבנון וסוריה.

בנושא פריסת כוחות צה"ל, הדגיש שר הביטחון כי נוכחות ישראל בנקודות השולטות ובאזורי הבטחון בגזרות השונות, בין היתר בסוריה ובלבנון, הינה צורך ביטחוני חיוני לשם ההגנה על היישובים הישראלים ועל צה"ל להיערך בהתאם.
באשר ליהודה ושומרון, כ"ץ הדגיש כי המדיניות ההתקפית במחנות הפליטים בצפון השומרון מוכיחה את עצמה, וכי צה"ל יישאר בתוך המחנות. שר הביטחון הנחה את צה"ל להיערך לפעולה בעוצמה גם במחנות נוספים ככל שיידרש – במידה שיתפתחו שם מוקדי טרור.

שר הביטחון ציין כי קיימת אפשרות של התחדשות המערכה נגד איראן, והדגיש את הצורך לשמר את ההישגים והעליונות האווירית שנוצרו בעקבות מבצע "עם כלביא" תוך גיבוש תכנית אכיפה אפקטיבית להמשך במטרה לוודא כי איראן לא תשקם את פרויקט הגרעין ואת מערך הטילים.
