חברת המשקאות הקלים קוקה-קולה הכריזה היום (שלישי) כי תשיק סדרה חדשה של משקאות המבוססת על סוכר קנים כממתיק, במקום על סירופ תירס, וזאת לאחר הצהרתו המתלהבת של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בנושא.
במהלך ההצהרה, חשפה קוקה קולה את דוח הרווחים שלה כ"כחלק מתוכנית החדשנות המתמשכת", החברה צפויה להשיק את המוצר בסתיו וזאת כחלק ממגוון מוצריה. גרסאות מסוימות של קוקה-קולה כבר משתמשות בסוכר קנים, כולל קוקה-קולה הנמכרת במקסיקו.

"תוספת זו נועדה להשלים את תיק המוצרים החזק של החברה ולהציע יותר אפשרויות לצרכנים בהתאם למצבים והעדפות שונות", נמסר בהצהרת החברה. ייתכן שהחברה תחשוף פרטים נוספים בשיחת הרווחים עם אנליסטים בוול סטריט.
כאמור, ההצהרה בעניין של החברה מגיעה לאחר שבשבוע שעבר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע בהתלהבות כי קוקה-קולה הסכימה להשתמש בסוכר קני אמיתי במשקאותיה בארה"ב: "זה שינוי אדיר, אני מודה להם על כך!"

טראמפ מתלהב, קוקה-קולה מתחמקת: המתיקות נותרת בסימן שאלה
מנגד, באותה הזדמנות דובר קוקה-קולה התחמק באלגנטיות ואמר: "אנו מעריכים את ההתלהבות של הנשיא ממוצרינו, אך נכון להיום עדיין אין לנו פרטים נוספים לשתף לגבי שינויים במרכיבי המשקאות שלנו". היום, כאמור, החברה אישרה את השקת קו המוצרים.
