שר הביטחון ישראל כ"ץ הודיע הבוקר (שני) כי הורה לצה"ל לתקוף בתימן: "כדין טהראן". כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי כוחותינו יצאה לתקיפה ממוקדת לעבר מספר מטרות בתימן.
"צה"ל תקף כעת מטרות טרור של שלטון הטרור החות'י בנמל חודיידה, ואוכף בעוצמה כל ניסיון לשיקום תשתיות הטרור שהותקפו בעבר", מסר השר, "כפי שהבהרתי – דין תימן כדין טהראן".
"החות'ים ישלמו מחירים כבדים על ירי הטילים לעבר מדינת ישראל. נמשיך לפעול בכל זמן ובכל מקום כדי להגן על מדינת ישראל", חתם.

ראשוני: מטוסינו תוקפים כעת יעדי טרור של החות'ים בתימן
מדובר בתקיפה ה-12 של צה"ל בתימן מאז תחילת המלחמה, אשר מגיעה לאחר שבשבוע האחרון ארגון הטרור התימני ביצע שיגורים לעבר ישראל. כזכור, לפני כשבועיים כוחותינו פתחו במבצע "דגל שחור" נגד הטרור החות'י.
כ-20 מטוסי קרב יצאו בלילה לתקיפת מטרות טרור של שלטון הטרור החות'י בנמלים אל-חודידה, ראס עיסא, א-סליף ותחנת הכוח ראס קאנטיב, באמצעות יותר מ-50 חימושים, במסגרת מבצע "דגל שחור", וזאת ברקע שיגור הטילים בשבוע האחרון מתימן לישראל.
