נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס הלילה (בין שלישי לרביעי) לשאלת עיתונאים בנוגע לקשר עם איראן, והצהיר כי טהרן מעוניינת בחידוש הדיאלוג – אך לדבריו, "אני לא ממהר לדבר".
טראמפ ציין כי ארצות הברית השמידה את המתקן האיראני בפורדו: "מחקנו את האתר הזה, הוא לא שמיש יותר. הם צריכים להתחיל הכל מהתחלה".
הנשיא הוסיף ושיבח את הטייסים שהפציצו את האתר: "הם היו צריכים לבחור הר אחר, ההר הזה כל כך מפוצץ מבפנים וכל כך לא יציב שהם יצטרכו לבחור הר אחר. האנשים שלנו באמת עשו את העבודה".
