accessibility-icon
share-icon
הנשיא דונלד טראמפ, ארכיון | צילום: הבית הלבן
הנשיא דונלד טראמפ, ארכיון | צילום: הבית הלבן

טראמפ: "אני לא ממהר לדבר עם איראן"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כ תמוז ה'תשפה (16.07.25)

4

like

0

dislike

נשיא ארה"ב אמר כי איראן מעוניינת לחזור לשיחות המו"מ, אך הדגיש: "אני לא ממהר לדבר" • לדבריו, ארה"ב השמידה את המתקן בפורדו: "האתר לא שמיש יותר, הם היו צריכים לבחור הר אחר, האנשים שלנו עשו את העבודה"


נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס הלילה (בין שלישי לרביעי) לשאלת עיתונאים בנוגע לקשר עם איראן, והצהיר כי טהרן מעוניינת בחידוש הדיאלוג – אך לדבריו, "אני לא ממהר לדבר".

טראמפ ציין כי ארצות הברית השמידה את המתקן האיראני בפורדו: "מחקנו את האתר הזה, הוא לא שמיש יותר. הם צריכים להתחיל הכל מהתחלה".

הנשיא הוסיף ושיבח את הטייסים שהפציצו את האתר: "הם היו צריכים לבחור הר אחר, ההר הזה כל כך מפוצץ מבפנים וכל כך לא יציב שהם יצטרכו לבחור הר אחר. האנשים שלנו באמת עשו את העבודה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News