הבורסה בוול סטריט ננעלה הערב (שלישי) במגמה מעורבת, לאחר שמדד המחירים לצרכן בארה"ב הצביע על האצה באינפלציה בחודש יוני. מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.7% (למעלה מ-400 נקודות), מדד S&P 500 איבד 0.4%, ואילו מדד נאסד"ק עלה ב-0.2% וננעל בשיא חדש.
את העליות בנאסד"ק הובילה חברת אנבידיה, לאחר שדיווחה על כוונתה לחדש את מכירת שבבי הבינה המלאכותית שלה לסין, בעקבות אור ירוק שקיבלה מממשל טראמפ. האישור מסמן שינוי מדיניות דרמטי ומחזק את מניות השבבים.

מדד המחירים לצרכן זינק ב-0.3% בחודש האחרון וב-2.7% בשנה – עליות שמיוחסות בין היתר להשפעת המכסים של טראמפ. במקביל, תשואות האג"ח האמריקאיות ל-10 ו-30 שנה עלו בהתאמה ל-4.5% ויותר מ-5%, על רקע צמצום הציפיות להפחתת ריבית.
גם עונת הדוחות הכספיים נפתחה היום. מניות ג'יי.פי. מורגן ו-וולס פארגו ירדו, בעוד שסיטי עלתה לאחר שהכתה את תחזיות האנליסטים.
בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, נרשמו ירידות לאחר שבית הנבחרים נכשל בהעברת שלוש הצעות חוק להסדרת התחום. מניות Circle, Coinbase ו-Strategy איבדו עד 4.6% מערכן.
