accessibility-icon
share-icon
צילום: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב
צילום: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

חיזוק להגנה: הבלם הברזילאי הייטור הצטרף למכבי תל אביב

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

יט תמוז ה'תשפה (15.07.25)

2

like

0

dislike

הבלם הברזילאי הייטור מאריניו חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב, לאחר שסייע לגיור ההונגרית להעפיל לאירופה וזכה בעבר בדאבל באסטוניה • "זו הזדמנות גדולה עבורי", אמר השחקן במעמד החתימה


מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק: המועדון הודיע היום (שלישי) על צירופו של הבלם הברזילאי הייטור מאריניו דוס סנטוס, שהגיע מהקבוצה ההונגרית גיור. השחקן בן ה-25 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשלוש עונות, עם אופציה לעונה נוספת.

הייטור (1.87 מ') סייע בעונה החולפת לגיור לסיים במקום הרביעי בליגה ההונגרית, כששיחק ב-27 משחקים בכל המסגרות. קודם לכן שיחק באסטוניה במדי לבדיה טאלין, עמה זכה בדאבל המקומי בשנת 2024.

הייטור החל את דרכו במחלקות הנוער של פאראנה וגרמיו, ואף היה שותף לזכיית גרמיו באליפות מדינת ריו גראנדה דו סול בשנים 2020 ו-2021.

הייטור, מכבי תל אביב
maximize-image
צילום: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

במעמד החתימה אמר הייטור לאתר הרשמי של מכבי: "אני שמח להיות כאן ולהצטרף למכבי, זו הזדמנות נהדרת וצעד גדול עבורי. אני אעבוד קשה ואעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה ולמועדון להשיג את המטרות שלנו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News