מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק: המועדון הודיע היום (שלישי) על צירופו של הבלם הברזילאי הייטור מאריניו דוס סנטוס, שהגיע מהקבוצה ההונגרית גיור. השחקן בן ה-25 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשלוש עונות, עם אופציה לעונה נוספת.
כדאי מאוד שתאהבו! pic.twitter.com/r4BF76ofgM
— Maccabi Tel Aviv FC (@MaccabiTLVFC) July 15, 2025
הייטור (1.87 מ') סייע בעונה החולפת לגיור לסיים במקום הרביעי בליגה ההונגרית, כששיחק ב-27 משחקים בכל המסגרות. קודם לכן שיחק באסטוניה במדי לבדיה טאלין, עמה זכה בדאבל המקומי בשנת 2024.
הייטור החל את דרכו במחלקות הנוער של פאראנה וגרמיו, ואף היה שותף לזכיית גרמיו באליפות מדינת ריו גראנדה דו סול בשנים 2020 ו-2021.

במעמד החתימה אמר הייטור לאתר הרשמי של מכבי: "אני שמח להיות כאן ולהצטרף למכבי, זו הזדמנות נהדרת וצעד גדול עבורי. אני אעבוד קשה ואעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה ולמועדון להשיג את המטרות שלנו".
