פיסת זיכרון נצחית: גלית מנחם ויצמן בת דודו של סמ"ר שוהם מנחם הי"ד שנפל היום (שני) בתקרית בג'באליה, פרסמה לפני כשנתיים בחשבון הפייסבוק שלה תמונות מיום הגיוס שלו, ובירכה אותו: "ה' ישמרך מכל רע, ישמור את נפשך. ה' ישמר צאתך ובואך מעתה ועד עולם".
מנחם ויצמן ציטטה את הרמטכ"ל לשעבר דני חלוץ שהמחיש בדבריו את רוח הלוחמים הגיבורים: "האדם הוא מקור עוצמתו של צה"ל. זה הרואה בשרות הצבאי ערך וזכות ולא רק חובה חוקית".
בתמונות שפרסמה נראה שוהם מנחם על רקע שמיים אפרוריים ודגל ישראל, מחובק עם הוריו המחויכים והנרגשים, שהתפללו בכל ליבם לשובו בשלום, אך לרוע המזל, התבשרו לבסוף על הנורא מכל.
כזכור, מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי סמ"ר שוהם מנחם, נהרג יחד עם שני לוחמים נוספים מחטיבה 401, סמל שלמה יקיר שרם וסמל יולי פקטור ז"ל, בפיצוץ טנק בצפון רצועת עזה, ככל הנראה כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט.
