accessibility-icon
share-icon
צפו בדיווח של הלל ביטון רוזן

הותר לפרסום: שלושה לוחמי צה"ל נהרגו בקרב בג'באליה

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

יח תמוז ה'תשפה (14.07.25)

164

14

like

15

dislike

שלושה לוחמים מחטיבה 401 נהרגו כתוצאה מפיצוץ בטנק במהלך פעילות בג'באליה • בצה"ל מעריכים כי מדובר בירי נ"ט • קצין נוסף נפצע קשה ופונה לבית החולים


הותר לפרסום כי שלושה לוחמי צה"ל נהרגו מוקדם יותר היום (שני) בפיצוץ טנק במהלך פעילות מבצעית של כוחותינו (חטיבה 401) בצפון רצועת עזה. הלוחמים שנהרגו הם סמ"ר שהם מנחם, סמל שלמה יקיר שרם וסמל יולי פקטור. הפיצוץ התרחש ככל הנראה בעקבות ירי נ"ט לעבר הטנק שבו שהו הלוחמים.

כתבנו לענייני צבא וביטחון מביא פרטים נוספים על התקרית הקשה: מדובר בירי נ"ט שגרם לפיצוץ פנימי בתחמושת הטנק. מדובר צה"ל נמסר כי הכוחות ממשיכים לפעול ברצועה וכי פרטים נוספים יימסרו בהמשך למשפחות ובהתאם להתקדמות הבדיקה.

maximize-image
צילום: דובר צה"ל

באירוע נפצע באורח קשה גם קצין שריון מגדוד 52, שפונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. משפחתו של הקצין עודכנה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לשלושת הלוחמים: "זהו ערב קשה. עם ישראל כולו דואב את נפילת לוחמי השריון הגיבורים: סמ״ר שהם מנחם, סמל שלמה יקיר שרם וסמל יולי פקטור, שנפלו בקרב ברצועת עזה".

"יחד עם כל אזרחי ישראל, רעייתי ואני מחבקים את המשפחות היקרות ושולחים מעומק הלב את תנחומינו. אנו מתפללים גם לרפואתו השלמה של הפצוע בתקרית".

"חיילינו הגיבורים לחמו בנחישות אין קץ למען הכרעת מרצחי החמאס והחזרת חטופינו, והקרבתם למען ביטחון ישראל תיזכר לעד. יהי זכרם ברוך ונצור בלב האומה כולה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News