שגרירות הפיליפינים בישראל הודיעה כי לאה מוסקה, בת ה-49 מתה היום (ראשון) מפצעיה לאחר שנפצעה מפגיעת הטיל האיראני במבצע "עם כלביא". מוסקה, אזרחית פיליפינית שעבדה בישראל כמטפלת, נפגעה כאשר טיל איראני פגע באופן ישיר בבניין מגורים ברחובות.
כזכור, במתקפת הטילים הבליסטיים, ישראל התעוררה להרס חריג בהיקפו: שתי זירות ברחובות ובבת ים ספגו פגיעות ישירות, כאשר בזירה הראשונה מעורב אתר אסטרטגי ובזירה השנייה – בניין של אזרחים חפים מפשע.

במהלך מבצע "עם כלביא", 21,000 אנשי כוחות הביטחון יחד עם כ-1,300 מתנדבי כיתת הכוננות טיפלו ב-52 זירות נפילה, חילצו למעלה מ-1,000 פצועים וחילצו 30 אזרחים שנרצחו ב-8 זירות קטלניות. מאות זירות נוספות טופלו על ידי חבלני המשטרה בהן אותרו חלקי יירוט שחלקם היוו סכנה ממשית לחיי האזרחים.
