accessibility-icon
share-icon
לקוח מחשבון האינסטגרם של רומי גונן
לקוח מחשבון האינסטגרם של רומי גונן

לאחר 5 חודשי אשפוז: שורדת השבי רומי גונן השתחררה משיבא

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יד תמוז ה'תשפה (10.07.25)

1

26

like

0

dislike

לאחר חמישה חודשי אישפוז בשיקום בשיבא, שורדת השבי רומי גונן שוחרר מבית החולים • לפריסת השחרור הגיעה גם אמילי דמארי, ששהתה עם רומי בשבי בעזה • בחשבון האינסטגרם היא כתבה לרגל השחרור: "קשה להבין כמה אירועים וחוויות טובות או רעות אנחנו עוברים כאן - ולהם במנהרות הזמן לא זז. מתפללת שנחזור להיות עם מאוחד ושלם"


לאחר חמישה חודשי אישפוז בשיקום במרכז הרפואי שיבא ב"תל השומר", שורדת השבי רומי גונן השתחררה היום (חמישי) לביתה. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם, כתבה רומי לצד תמונה מפריסת השחרור שלה: "קשה להבין כמה אירועים וחוויות טובות או רעות אנחנו עוברים כאן – ולהם במנהרות הזמן לא זז".

לפריסה הגיעה גם שורדת השבי אמילי דמארי, ששהתה עימה יחד בשבי ומאז הן הפכו לחברות טובות. "אני בישראל כבר כמעט חצי שנה, מתוכה אני כמעט חמישה חודשים בבית חולים", כתבה רומי באינסטגרם, "היום אני משתחררת ועושה עוד צעד לקראת החופש שלי", הוסיפה.

אמילי דמארי חוגגת יום הולדת: "שרק תהיי בריאה ומאושרת"

אמילי דמארי חוגגת יום הולדת: "שרק תהיי בריאה ומאושרת"

9
10.06.25|נעמי רחליס

"ב-7.10 נחטפתי באכזריות לרצועת עזה, ב-10.7 אני משתחררת מבית החולים. אחרי תקופה לא פשוטה בכלל .לסבול מכאבים, לעבור ניתוחים, לקום וליפול כל פעם מחדש. הרגשתי שאני צריכה חופש ושקט. הרגשתי שאני חייבת לדעת מה זה להיות חופשיה באמת. לא כבולה לשום מקום. רק מה שאני רוצה לעשות", המשיכה.

"החטופים עדיין אינם כאן והלב שלי איתם שם בעזה. קשה להבין כמה אירועים וחוויות טובות או רעות אנחנו עוברים כאן, ולהם במנהרות הזמן לא זז. אני מתפללת שנחזור להיות עם מאוחד ושלם. עם של אהבה ושמחה, של דאגה ואכפתיות. יש לנו רק את עצמנו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News