לאחר חמישה חודשי אישפוז בשיקום במרכז הרפואי שיבא ב"תל השומר", שורדת השבי רומי גונן השתחררה היום (חמישי) לביתה. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם, כתבה רומי לצד תמונה מפריסת השחרור שלה: "קשה להבין כמה אירועים וחוויות טובות או רעות אנחנו עוברים כאן – ולהם במנהרות הזמן לא זז".
לפריסה הגיעה גם שורדת השבי אמילי דמארי, ששהתה עימה יחד בשבי ומאז הן הפכו לחברות טובות. "אני בישראל כבר כמעט חצי שנה, מתוכה אני כמעט חמישה חודשים בבית חולים", כתבה רומי באינסטגרם, "היום אני משתחררת ועושה עוד צעד לקראת החופש שלי", הוסיפה.

אמילי דמארי חוגגת יום הולדת: "שרק תהיי בריאה ומאושרת"
"ב-7.10 נחטפתי באכזריות לרצועת עזה, ב-10.7 אני משתחררת מבית החולים. אחרי תקופה לא פשוטה בכלל .לסבול מכאבים, לעבור ניתוחים, לקום וליפול כל פעם מחדש. הרגשתי שאני צריכה חופש ושקט. הרגשתי שאני חייבת לדעת מה זה להיות חופשיה באמת. לא כבולה לשום מקום. רק מה שאני רוצה לעשות", המשיכה.
"החטופים עדיין אינם כאן והלב שלי איתם שם בעזה. קשה להבין כמה אירועים וחוויות טובות או רעות אנחנו עוברים כאן, ולהם במנהרות הזמן לא זז. אני מתפללת שנחזור להיות עם מאוחד ושלם. עם של אהבה ושמחה, של דאגה ואכפתיות. יש לנו רק את עצמנו".
