חברת אנבידיה שברה שיא היסטורי כשחצתה את רף 4 טריליון הדולר בשווי שוק והפכה לחברה הציבורית הראשונה בעולם שמגיעה לגובה כזה. מניית החברה זינקה היום (רביעי) עד 2.4% למחיר של 164 דולר, כשהביקושים הגואים לטכנולוגיות בינה מלאכותית ממשיכים לדחוף את השוק קדימה.
ההישג המרשים מציב את אנבידיה בראש דירוג הענקיות בוול סטריט, עם משקל של 7.3% במדד S&P 500 – יותר מאשר אפל (כ-7%) ומיקרוסופט (כ-6%).

המסע לשיא החל ביוני 2023, אז חצתה אנבידיה לראשונה את רף הטריליון דולר. תוך קצת יותר משנה בלבד, שווי השוק שלה שולש – הרבה יותר מהר מהענקיות הוותיקות אפל ומיקרוסופט, שגם הן נסחרות כיום בשווי של מעל 3 טריליון דולר.
מניית אנבידיה זינקה בכ-74% מאז אפריל, אז שווקים ברחבי העולם ספגו טלטלה בעקבות מלחמת המכסים שהוביל הנשיא האמריקני דונלד טראמפ. אך בשבועות האחרונים חזרה האופטימיות לשווקים, עם התקדמות בשיחות הסחר בין ארה"ב לשותפותיה, מה שסייע למדד S&P 500 להגיע לשיא כל הזמנים.
