accessibility-icon
share-icon
יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן | צילום: רויטרס
יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן | צילום: רויטרס

בעקבות התפתחויות: יורש העצר הסעודי ושר החוץ האיראני נפגשו

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יג תמוז ה'תשפה (09.07.25)

12

3

like

1

dislike

יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן נפגש בג'דה עם שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י • השניים דנו ביציבות האזורית, הפסקת האש וחשיבות הדיפלומטיה • עראקצ'י הודה לסעודיה על גינוי התקיפות הישראליות


עיתון אשרק אל-אווסט דיווח הלילה (בין שלישי לרביעי) כי יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן, נפגש בעיר ג'דה עם שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י והמשלחת שהתלוותה אליו.

במהלך הפגישה דנו הצדדים בהתפתחויות האחרונות בזירה האזורית, והדגישו את חשיבות שיתוף הפעולה הבין-מדינתי לקידום היציבות. בן סלמאן הביע תקווה שהסכם הפסקת האש יסייע ביצירת תנאים לחיזוק הביטחון והשלום באזור, וחזר על מחויבות ממלכתו לדרכי דיפלומטיה כנתיב לפתרון מחלוקות.

maximize-image
שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י | צילום: רויטרס

השר האיראני הודה לסעודיה על עמדתה נגד התקיפות הישראליות, ושיבח את מאמצי יורש העצר הסעודי לחיזוק היציבות האזורית.

בפגישה השתתפו גם שר ההגנה הסעודי, הנסיך חאלד בן סלמאן, שר החוץ פיצל בן פרחאן, וד"ר מוסעד אל-עיבאן, השר לענייני מדינה והיועץ לביטחון לאומ

עקבו אחרינו גם ב-Google News