רה"מ נתניהו נשאל במהלך ארוחת הערב ההיסטורית עם הנשיא טראמפ האם הוא מאמין בפתרון שתי המדינות והשיב: "אני חושב שהפלשתינים צריכים את כל הסמכויות לנהל את חייהם – אבל לא את הסמכויות שיאיימו עלינו. סמכות הביטחון תישאר תמיד בידינו. זו עובדה".
רה"מ הדגיש כי "אף ישראלי לא יסכים אחרת – אנחנו לא עם שמתאבד. אנחנו רוצים חיים, גם לנו וגם לשכנינו". הוא הוסיף כי "אפשר להשיג שלום רחב מאוד עם מדינות האזור, תחת הנהגתו של הנשיא טראמפ". עוד קודם לכן, טראמפ אמר כי שאלת פתרון שתי המדינות היא "שאלת רבת שנים" – והפנה את השאלה לרה"מ נתניהו – שנראה היה שהתכונן היטב לשאלה שכזאת.
נתניהו אמר כי ישנה הזדמנות היסטורית להרחיב את הסכמי אברהם. "אלה היו הסכמים היסטוריים שראויים לפרס נובל, אבל האפשרויות כעת גדולות אפילו יותר. אני מקווה שאיראן לא תבחן את הנחישות שלנו – כי זה יהיה טעות". רה"מ נשאל האם הוא מאמין שצריך שינוי שלטון באיראן והשיב: "זה תלוי בעם האיראני".
על הממשל בסוריה אמר נתניהו: "אני חושב שיש הזדמנות לבדוק את המצב. כולם מבינים שהמציאות השתנתה: בעבר, איראן ניהלה את סוריה דרך חיזבאללה – היום חיזבאללה הובס, איראן בחוץ. זה פותח פתח ליציבות, ביטחון ואולי שלום. וזה קורה גם בזכות הנשיא טראמפ שפתח ערוץ עם המשטר החדש – ועכשיו יש להם מה להפסיד אם יחזרו ללחימה, ויש הרבה מה להרוויח מהמשך תהליך השלום".
