חברת התעופה הצרפתית אייר פראנס נחתה היום (שני) בישראל עם אחד ממטוסי הדגל שלה, בואינג 777-300. לאחר שהפסיקה את הטיסות בקו תל אביב-פריז בשל מבצע "עם כלביא", החברה הודיעה כי עם חזרתה תפעיל טיסה יומית במטוס, המשדרג משמעותית את חוויית הטיסה בכל מחלקה.
במסגרת שדרוג המטוס בקו, בין היתר, אייר פראנס תציע לראשונה מחלקת "פרימיום אקונומי" ייעודית, המציעה מרווח רגליים גדול יותר ושירות משופר. בנוסף, במחלקת העסקים ייהנו הנוסעים ממושבי מיטה הנפתחים ל-180 מעלות, וכלל הנוסעים ייהנו ממסכי בידור אישיים בכל מחלקה ושירות Wi-Fi.

אלון נטע, המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס–KLM בישראל, מסר:
"אנחנו שמחים לחזור לישראל עם מטוס הדגל B777-300, מוקדם מהצפוי ובעיצומה של עונת הקיץ. חזרתן של הטיסות מוקדם מהצפוי מבטאת את האמון ההדדי והקשר ההדוק בין אייר פראנס לשוק הישראלי".
"מדובר בצעד משמעותי עבור הנוסעים שלנו", הדגיש נטע, "עם חוויית טיסה איכותית, מחלקות יוקרה מתקדמות ואפשרויות קונקשנים רבים דרך נמל התעופה פריז-שארל דה גול לכל יעדי החברה בעולם".

כזכור, ענקית התעופה הצרפתית הודיעה לפני כשבועיים כי תשוב להפעיל טיסה יומית נמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה שארל דה גול, לאחר הסרת המגבלות שהטיל פיקוד העורף בשל המלחמה מול איראן.
