accessibility-icon
share-icon
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

גנץ מבהיר: "אנחנו לא מדברים עם אף אחד על הצטרפות לממשלה"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יא תמוז ה'תשפה (07.07.25)

18

0

like

5

dislike

יו"ר סיעת 'כחול לבן' כי מפלגתו לא מנהלת מגעים להצטרפות לממשלה • לדבריו, "אנחנו לא מדברים עם אף אחד על הצטרפות לממשלה ואין בכך צורך" • גנץ קרא לנתניהו להתמקד בהשבת החטופים וציין כי יעניק גיבוי למהלכים מדיניים חשובים


יו״ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעת המפלגה בכנסת לסוגיות הבוערות על סדר היום – בראשן חוק הגיוס, השבת החטופים, והאפשרות שיצטרף לממשלה והבהיר חד משמעית: "אנחנו לא מדברים עם אף אחד על הצטרפות לממשלה ואין בכך צורך".

גנץ פתח את דבריו בהתייחסות לעזיבתם של חברי הכנסת גדי איזנקוט ומתן כהנא: "זו ישיבת הסיעה הראשונה שלנו בלי גדי ומתן. אני מאחל לשניהם הצלחה בדרכם. שניהם אנשים טובים וראויים. אני מקבל בברכה את איתן שכבר איתנו, ואת יעל שתצטרף בהמשך השבוע".

בהמשך התייחס גנץ לנסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון, והדגיש את חשיבותה של ההזדמנות המדינית: "הנסיעה הזו חייבת להתמקד בראש ובראשונה בקידום מתווה להשבת כל החטופים. אני מאחל לו הצלחה, יש חלון הזדמנויות להשיב את החטופים ולסגור הסכמים שיכולים לעצב מחדש את פני המזרח התיכון".

לדבריו, למרות המחלוקות הפוליטיות, לנתניהו יש רוח גבית: "יש לו גיבוי מהעם וגם גיבוי פוליטי. פוליטיקה קטנה לא תהיה מכשול למהלכים גדולים".

בנוגע לחוק הגיוס שמקדם הקואליציה אמר גנץ בחריפות: "החוק המוצע הוא מכונית בלי מנוע. יש רוב אדיר בציבור ובכנסת למתווה שירות אמיתי, לא למהלכים ריקים מתוכן שנועדו לסמן וי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News