שלטון ועדת החוקה התכנסה הבוקר (שני) לדיון על פרשת הרוגלות, אודות התנהלות היועמ"שית גלי בהרב מיארה בפרשה, אולם זו החליטה שלא להופיע בטענה כי "היא השתתפה בשני דיוני ועדה בחודשים האחרונים".
לפני כשנתיים הוועדה קיבלה החלטה שיש להקים ועדת חקירה ממשלתית על פרשת הרוגלות, זאת שהמשטרה נכנסה לפלאפונים של אזרחים על מנת לקבל מידע. אולם, מאז היועמ"שית תוקעת את הוועדה ולא מקדמת אותה בטענה שיש הליכים קיימים. אולם לדברי כתבנו לענייני הכנסת מדובר בטענות מופרכות מכיוון שההליכים לא באמת מתקיימים.

כתבנו לענייני הכנסת אברהם חסון דיווח כי "יו"ר הוועדה שמחה רוטמן זעם על התשובה הזאת ולא היה מוכן לקבל אותה. הוא ביקש לקיים הצבעה על כך שהיועמ"שית תהיה חייבת להגיע לוועדה, כמו שנדרש מפקיד שהוועדה רלוונטית לו. והוא אכן קיים הצבעה, אבל יועמ"ש הוועדה טען שההצבעה הזאת לא חוקית.
"בסופו של דבר שמחה רוטמן ביטל את ההצבעה. אבל בשורה התחתונה, היועמ"שית בדיון שכל תפקידו זה לבדוק איך היא מתנהלת בפרשת הרוגלות, בחרה לא להגיע בטענה שוב שהגיעה כבר מספיק לכנסת החודש האחרון".

היום הוועדה התכנסה כדי לדון בעתירה בבג"ץ שמטרתה לבטל את הוועדה הזאת בעקבות טענתה של היועמ"שית. אולם, גלי בהרב-מיארה החליטה שלא להופיע בדיון, על אף שההתמקדות הייתה בהתנהלות שלה בנושא, ולמרות שהוזמנה בפירוש. הטענה לאי הגעתה: "היא השתתפה בשני דיוני ועדה בחודשים האחרונים. וקיבלה עדכון".
מוקדם יותר החודש, לאחר שסיכלה את עבודת ועדת הרוגלות במשך שנה וחצי, היועמ"שית ביקשה מבג"ץ להוציא צו על תנאי נגד עבודת הוועדה, בטענה כי יש לבטל את החלטת הממשלה ושר המשפטים בנוגע למינוי הוועדה. על אף החלטת בית המשפט, בהרב-מיארה לא מסרה נתונים על מספרי הדבקות הטלפונים ברוגלות, על מספרי התיקים וההודעות לסנגורים.
כמו כן, בפעם ה-18, היועמ"שית ביקשה ארכה נוספת מבג"ץ להגשת תגובתה בנושא ועדת הרוגלות. וכתבה כי "טיוטת ההודעה האמורה מצויה בשלבים סופיים של השלמת גיבושה, אולם חרף מאמצים רבים שנעשו, נדרשת ארכה נוספת, בת מספר שעות, להשלמה סופית של גיבוש התגובה וקבלת האישורים הסופיים הצריכים להגשתה". לבסוף, ביקשה בהרב מיארה מבית המשפט לתת לה ארכה נוספת, עד השעה 22:00.
