לאחר יום דיונים סוער, בג"ץ פרסם הערב (שלישי) את החלטתו בנוגע לעתירות על מינוי ראש השב"כ הבא. לטענת השופטים במהלך הדיון הסגור בין מזכיר הממשלה למיצגי היועמ"שית, ביקשו הצדדים שהות נוספת לקיום מגעים במטרה להגיע להסכמות.
בהתאם, הרכב השופטים החליט לקבל את הבקשה, ואפשר שהוא של חמישה ימים, כשהם מבהירי כי הם מקווים שימצא פתרון מוסכם "שיהיה בו כדי לייתר את ההכרעה בעתירות דנן". במידה ויכשלו הצדדים, השופטים קבעו דיון המשך לעוד חמישה ימים.

כזכור, מוקדם יותר היום הסתיים הדיון הסוער בשתי העתירות העוסקות במינוי ראש השב"כ בבג"ץ. במהלך הדיון, פנו באי כוחם של כל המשיבים, ביניהם – עורכי הדין המיצגים את הממשלה, הפרקליטות והעותרים השונים, אל שלושת השופטים בהרכב, ושטחו את טיעוניהם.
שלושת השופטים: יצחק עמית, אלכס שטיין, וגילה כנפי-שטיינץ בחרו להיות מעורבים באופן ניכר, והקשו לאורך כל הדיון על עורכי הדין ודבריהם. בעוד שהשופט עמית בחר לעיתים קרובות להתבטא בנוגע לניגוד העניינים של ראש הממשלה והקשר שלו למינוי ראש השב"כ, השופטים האחרים בהרכב בחרו להקשות באופנים אחרים.
