שישה ימים להפסקת האש מול המשטר האיראני, שוחח היום (שני) עם חדשות 14 יהודי שחי באיראן, והעיד על החיים תחת הטרדות ודיכוי יומיומי של המשטר: "בגלל המלחמה שפרצה עכשיו בין איראן לישראל – משמרות המהפכה באים, מבצעים חיפושים, לראות מי שיתף איתם (עם ישראל) פעולה ומי לא".
"כמה מהמנהיגים שלנו, הרבנים שלנו, נחקרו אבל ברוך השם, לא פגעו בהם", הוסיף היהודי האיראני, "אנחנו – אין לנו קשר אליהם. איננו מרגלים, ואיננו מוסרים מידע על שום אדם או גורם. הכול טוב, ברוך השם, אבל אנשים מפחדים".

לדברי היהודי, שוטרי משמרות המהפכה באים, לוקחים אחד-אחד מחברי הקהילה היהודית וחוקרים אותם: "זה קצת מפחיד, אבל אנחנו לא שיתפנו פעולה עם שום גורם. אנחנו יודעים שאיש לא מסר מידע או משהו למישהו".
