accessibility-icon
share-icon
 צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

חמינאי איים על ישראל - אילון מאסק לא נשאר חייב

רבקה שורק

רבקה שורק

ד תמוז ה'תשפה (30.06.25)

16

9

like

0

dislike

חמינאי איים על ישראל בחשבון ה-X שלו עמוק מתוך הבונקר, והמיליארדר האמריקני החליט להשיב מלחמה, והטיח בו: "האם אמריקה היא השטן הגדול או השטן הגדול ביותר?"


המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, פרסם בסוף השבוע האחרון איום נגד מדינת ישראל בחשבון ה-X שלו: "המשטר הציוני צריך לדעת שתקיפת איראן תגבה ממנו מחיר כבד". בתגובה, המיליארדר והיזם האמריקני אילון מאסק השיב מלחמה לרודן האיראני.

המליארדר האמריקני התייחס למעורבותה של ארצות הברית במלחמה, ולשנאה שרוחשת איראן למעצמה, והטיח בו: "האם אמריקה היא השטן הגדול או השטן הגדול ביותר?".

מנהיג איראן, האייתוללה עלי חמינאי |
maximize-image
עלי חמינאי | צילום: רשתות ערביות

למעשה, הציוץ שזכה לעשרות מיליוני צפיות מזכיר את דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישתו עם נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה ב-2012: "אתם יודעים שבשבילם – אתם 'השטן הגדול' ואנחנו 'השטן הקטן'".

כזכור, בשבת האחרונה, נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, חשף כי ארצות הברית מנעה ממדינת ישראל את חיסולו של המנהיג העליון על אף שידעה היכן מסתתר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News