שר הביטחון ישראל כ"ץ פרסם הבוקר (שני) ציוץ ברשת X, שבו כתב: "לכל הלשעברים, שלא הכירו, לא ידעו ולא עשו – קבלו עצה טובה: לפעמים עדיף פשוט לברך ולהגיד כל הכבוד". עוד הבהיר כ"ץ, כי התוכנית להגעת מטוסי חיל האוויר באופן חזרתי לשמי טהרן ששינתה את פני המערכה, הוכנה רק במהלך החודשים האחרונים.
"סטנד אין טהרן", התוכנית פורצת הדרך להגעת מטוסי חיל האוויר באופן חזרתי לשמי טהרן, הוכנה במהלך החודשים האחרונים באופן מזהיר על ידי צה"ל, בהתאם להנחיית הדרג המדיני, ושינתה את פני המערכה.
לכל הלשעברים, שלא הכירו ולא ידעו ולא עשו, קבלו עצה טובה: לפעמים עדיף פשוט לברך ולהגיד "כל…— ישראל כ”ץ Israel Katz (@Israel_katz) June 30, 2025
לדברי כ"ץ "סטנד אין טהרן", הוא שמה של התוכנית פורצת הדרך להגעת מטוסי חיל האוויר באופן חזרתי לשמי טהרן, והיא הוכנה במהלך החודשים האחרונים באופן מזהיר על ידי צה"ל, בהתאם להנחיית הדרג המדיני, ושינתה את פני המערכה.

לא מן הנמנע שהציוץ של שר הביטחון הוא בין היתר תגובה לריאיון של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בערוץ 12 בה אמר שהתקיפות המוצלחות של ישראל באיראן במבצע "עם כלביא" הצליחו בזכות הממשלה בראשותו ובראשות יאיר לפיד ב-2021: "בלי הפעולות שלנו ב-2021, לא היה אפשר לתת את ההוראה ב-2025".
