accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

שגריר איראן באו"ם: "תוכנית הגרעין לא תיפסק"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

ד תמוז ה'תשפה (30.06.25)

12

3

like

4

dislike

אמיר-סעיד אירווני, הבהיר כי טהראן לא תוותר על תוכניתה הגרעינית והזהיר מפני משא ומתן שנערך תחת איומים • בריאיון ל-CBS טען: "התנאים הנוכחיים אינם מתאימים לחידוש השיחות"


שגריר איראן באו"ם, אמיר-סעיד אירווני, הצהיר הלילה (בין שני לראשון) בריאיון לרשת CBS כי ארצו לא מתכוונת להפסיק את תוכנית הגרעין, והגדיר אותה כ"זכות שאינה ניתנת לערעור". לדבריו, איראן פתוחה למשא ומתן, אך תתנגד לכל ניסיון לכפות עליה תנאים.

"כניעה ללא תנאי אינה משא ומתן – זו כפיית מדיניות", טען אירווני. הוא הוסיף כי בעקבות מה שכינה "התוקפנות האחרונה", אין כעת בסיס לסבב חדש של שיחות. הדברים נאמרים ברקע המתיחות הגוברת בין איראן למערב, ובמיוחד לאחר התקיפות האחרונות שיוחסו לישראל.

צה"ל חושף: כך חיסלנו את מערך הטילים והגרעין של איראן

צה"ל חושף: כך חיסלנו את מערך הטילים והגרעין של איראן

17
27.06.25|נעמי רחליס

עקבו אחרינו גם ב-Google News