accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות חברתיות
צילום: רשתות חברתיות

יורש העצר הגולה חושף: זה הצעד הבא להפלת המשטר האיראני

רבקה שורק

רבקה שורק

ג תמוז ה'תשפה (29.06.25)

11

48

like

3

dislike

לאחר שקרא להפיל את המשטר באיראן, והפיח תקווה באזרחים רבים - יורש העצר הגולה הודיע על הצעד הבא שלו, ופנה לאנשי כוחות הביטחון: "אני מתחייב ששירותכם למען איראן לא רק שלא יישכח - אלא גם יזכה להוקרה"


יורש העצר הגולה, רזא פהלווי, הודיע היום (ראשון) ברשת X כי השיק ערוץ תקשורת מאובטח, המיועד לאנשי כוחות הביטחון של הרפובליקה האסלאמית ולכל מי שמעוניין לפרוש משורות המשטר ולהצטרף אל "העם האיראני".

בדבריו פנה פהלווי במיוחד לאנשי כוחות הביטחון האיראנים שידיהם אינן מגואלות בדם, וקרא להם: "זה הזמן להצטרף אל העם. אני מתחייב ששירותכם למען איראן לא רק שלא יישכח – אלא גם יזכה להוקרה".

בתוך כך, בעקבות המלחמה ההיסטורית באיראן, בנו של השאה האחרון קרא לפני כשבוע לצאת לרחובות כדי להפיל את השלטון: "כל שנדרש כעת הוא מרד עממי ארצי כדי להפסיק את הסיוט הזה אחת ולתמיד".

הרשת געשה לאחר פרסום הציוץ הדרמטי, איראנים רבים הדהדו את דבריו וחיזקו את ידו, ומנגד, אזרחים אחרים כינו אותו "אויב", כשהם מצרפים את תמונותיו מביקורו בישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News