לאחר ההלוויות של המחוסלים בתקיפות במהלך מבצע "עם כלביא", שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י כתב הלילה (ראשון) פוסט באנגלית ברשת החברתית X ואיים על ישראל: "עד טיפת הדם האחרונה, האומה האיראנית חזקה ועמידה בפני כל מי שינסה להחליט על גורלנו".
"שוב, אנשי איראן הגדולים מפגינים את כוחם וחוסנם המדהימים לעולם. גל אחר גל של פטריוטים שיצאו לרחובות איראן לכבד מפקדים צבאיים, מדענים, חוקרים ואזרחים, כולל נשים וילדים שנרצחו בדם קר על ידי המשטר הישראלי הפחדן, כולם נושאים מסר אחד: שלא כמו המשטר הישראלי החלש, איננו מסתירים את אבדותינו; אנו גאים בקדושים המעונים שלנו, שהם מודל לחיקוי עבורנו", כתב באנגלית לצד תמונות וסרטונים מהלוויות ההמוניות.
Once again, the Great People of Iran are exhibiting their Remarkable Strength and Resilience to the world.
The Wave after Wave of Patriots who took to the streets in Iran to honor military commanders, scientists, researchers and civilians including women and children murdered in… pic.twitter.com/bl90hOMzMu
— Seyed Abbas Araghchi (@araghchi) June 28, 2025
בהמשך בירך על עבודתם של המחבלים שחוסלו – ותקף את ישראל: "על כל קצין או מדען שנפל, היו סמוכים ובטוחים ש-100 נוספים עומדים בתור לתפוס את מקומם. עד טיפת הדם האחרונה, האומה האיראנית החזקה והעמידה בפני כל מי שינסה להחליט על גורלנו".
