הזמר האהוב איציק קלה חשף (היום) בדמעות בריאיון מיוחד לאלעד עמדי בתוכנית "קול עמדינה" את התקופה הקשה שעבר: "קיבלתי את המחלה הקשה במיתרי הקול והייתי בטוח שלא אוכל לחזור לדבר. הרגשתי את האהבה של כל עם ישראל – תודה על כל התפילות. בזכותן ובזכות האמונה אני יושב כאן היום".
"לא האמנתי שאני אחזור לדבר ולשיר", התרגש קלה במהלך הריאיון, בו גם שר שניים משיריו, "אני מודה לאלוקים שהחזיר אותי לשמח את עם ישראל, ומתפלל שהקב"ה ישמור לנו על כל חיילי צה"ל בביטחון ובעזרת השם שכל החטופים שלנו יחזרו לשלום".

קלה שיתף את תחושותיו ברגע בו ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, התקשר לבשר לו שזכה בתואר יקיר העיר: "הייתי בשוק, לא יכולתי לדבר. זה אחד הדברים הכי מרגשים בחיי – ואני עברתי דברים, מה לא עברתי? הקלטתי 33 אלבומים, יותר מ-500 שירים".
"באתי מבית שכולם זמרים, חזנים ופייטנים", הוסיף קלה, "מגיל 10 התחלתי לחזן, אין מקריות. הקב"ה שלח לי אבא לכל דבר בגיל 10: באתי לבית הכנסת כילד וישר רחמים עמר – שגידל על ברכיו את בכירי הפייטנים, זיהה את הפוטנציאל שלי ומאותו רגע הוא היה בשבילי הכל".
