בעקבות חידוש הדיונים במשפט נתניהו וההצהרה הדרמטית של הנשיא טראמפ, שקרא למערכת המשפט בישראל להעניק לו חנינה – יצאה אתמול (חמישי) מפלגת נעם בקמפיין שילוט באיילון נגד מערכת המשפט: "נתניהו נלחם באיראן – אתם נלחמים בו!".
בתוך כך, יו"ר המפלגה ח"כ אבי מעוז התייחס לתמיכה חסרת התקדים של טראמפ בחשבון ה-X שלו: ”במדינה מתוקנת שבה מערכת המשפט איננה שחקן פוליטי – כתב האישום נגד נתניהו לא היה בא לעולם ובוודאי שלאחר הטבח בשמחת תורה היה מעוכב לחלוטין עד לסיום כהונתו של ראש הממשלה״.

עוד הוסיף מעוז: ״העם החליט שנתניהו יהיה ראש הממשלה – ואנחנו כנבחרי העם נדאג לכך ששום מיעוט קיצוני ואלים לא יכפה על מדינת ישראל את שינוי המשטר – מדמוקרטיה המבטאת את רצון העם לדיקטטורה משפטית״.
ממפגלת נעם נמסר: "פעילי מפלגת נעם מובילים מאבק מתמשך במערכת המשפטים, במחאות מול ביתה של היועמשית ושל יצחק עמית, ובקמפיין חוזרים ברחבי הארץ כנגד הדיקטטורה השיפוטית".
