accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

מפלגת נעם נגד מערכת המשפט: רה"מ נלחם באיראן - אתם נלחמים בו

רבקה שורק

רבקה שורק

א תמוז ה'תשפה (27.06.25)

27

21

like

0

dislike

בעקבות קריאתו של טראמפ להעניק חנינה לרה"מ נתניהו, מפלגת נעם יצאה בקמפיין שילוט באיילון נגד מערכת המשפט • "במדינה מתוקנת שבה מערכת המשפט איננה שחקן פוליטי - כתב האישום נגד נתניהו לא היה בא לעולם", תקף ח"כ אבי מעוז


בעקבות חידוש הדיונים במשפט נתניהו וההצהרה הדרמטית של הנשיא טראמפ, שקרא למערכת המשפט בישראל להעניק לו חנינה – יצאה אתמול (חמישי) מפלגת נעם בקמפיין שילוט באיילון נגד מערכת המשפט: "נתניהו נלחם באיראן – אתם נלחמים בו!".

בתוך כך, יו"ר המפלגה ח"כ אבי מעוז התייחס לתמיכה חסרת התקדים של טראמפ בחשבון ה-X שלו: ”במדינה מתוקנת שבה מערכת המשפט איננה שחקן פוליטי – כתב האישום נגד נתניהו לא היה בא לעולם ובוודאי שלאחר הטבח בשמחת תורה היה מעוכב לחלוטין עד לסיום כהונתו של ראש הממשלה״.

maximize-image
ח"כ אבי מעוז | צילום: פלאש 90

עוד הוסיף מעוז: ״העם החליט שנתניהו יהיה ראש הממשלה – ואנחנו כנבחרי העם נדאג לכך ששום מיעוט קיצוני ואלים לא יכפה על מדינת ישראל את שינוי המשטר – מדמוקרטיה המבטאת את רצון העם לדיקטטורה משפטית״.

ממפגלת נעם נמסר: "פעילי מפלגת נעם מובילים מאבק מתמשך במערכת המשפטים, במחאות מול ביתה של היועמשית ושל יצחק עמית, ובקמפיין חוזרים ברחבי הארץ כנגד הדיקטטורה השיפוטית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News