accessibility-icon
share-icon
מתוך הרשתות החברתיות
מתוך הרשתות החברתיות

"עכברון צא מהחור": התגובות באיראן לנאום "הניצחון" של חמינאי

רבקה שורק

רבקה שורק

ל סיון ה'תשפה (26.06.25)

8

24

like

4

dislike

תושבי איראן רבים לעגו לנאום "הניצחון" המופרך של חמינאי מהבונקר • סרטונים וקריקטורות של עכברים מבוהלים מילאו את הפיד • אחד הגולשים עקץ: "ה-IQ שלך באמת אפס - או שאתה פשוט מרמה את עצמך?"


התגובות לנאום "הניצחון" של חמינאי לא איחרו לבוא, אזרחים איראנים רבים לעגו למנהיג העליון שניסה לשדר כי ישראל וארצות הברית יצאו מהמערכה כשידן על התחתונה – בעוד המציאות טפחה על פניו.

דבריו המופרכים של ח'אמנאי מתוך הבונקר באיראן הובילו לפרסום סרטונים וקריקטורות של עכברים ברשתות החברתיות. אחד הגולשים הגיב בציניות: "הודיעו מהחמ"ל שניצחנו – עוגות וכריכים חולקו בכל כיכרות המדינה".

"אולי הוא מתבייש לצאת מהחור שלו" עקץ אחד הגולשים את המנהיג המפוחד שלא נראה כבר תקופה, ואחר הוסיף: "האם ה-IQ שלך באמת אפס או שאתה סתם מרמה את עצמך?".

אחד האזרחים התייחס לאיכות הסרטון שמעידה בין היתר גם על מצבו של חמינאי: "הוא נמצא במקום שהוא אפילו לא יכול להשתמש במצלמה ראויה", וגולש נוסף ציין: "למה אתה שולח סרטון? צא החוצה כדי שלא תמות מחוסר בוויטמין D".

בנוסף, חלק מהגולשים מתחו ביקורת חריפה על השינוי המשמעותי בטרמינולוגיה של המנהיג העליון, שנועד לשדר חיבור לאזרחים ולמנוע תסיסה בעם: "חסר בושה – עד אתמול היית אויב ההיסטוריה והתרבות האיראנית. האם לא אתה זה שהורה למחוק את שושלת האחמנית מספרי הלימוד בבתי הספר?".

עקבו אחרינו גם ב-Google News