accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

וול סטריט: הנאסד"ק עולה, מחירי הנפט נותרים יציבים

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

1

like

0

dislike

שווקי המניות בארה"ב רשמו הערב עליות, בהובלת מניות הטכנולוגיה ומחירי הנפט שהתאוששו מעט על רקע הפסקת האש בין ישראל לאיראן. מדד נאסד"ק עלה בכ-0.6%, מדד S&P 500 התחזק ביותר מ-0.2%, והדאו ג'ונס נותר יציב • חוזים עתידיים על נפט ברנט נסחרו מעל 66 דולר לחבית, ונפט WTI סביב 65 דולר – לאחר ירידה חדה ביומיים האחרונים


שווקי המניות בארה"ב רשמו הערב (רביעי) עליות, בהובלת מניות הטכנולוגיה ומחירי הנפט שהתאוששו מעט על רקע הפסקת האש בין ישראל לאיראן. מדד נאסד"ק עלה בכ-0.6%, מדד S&P 500 התחזק ביותר מ-0.2%, והדאו ג'ונס נותר יציב. חוזים עתידיים על נפט ברנט נסחרו מעל 66 דולר לחבית, ונפט WTI סביב 65 דולר – לאחר ירידה חדה ביומיים האחרונים.

maximize-image
מחיר הנפט, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

העליות בשווקים נתמכות בציפיות מחודשות להפחתת ריבית, לאחר שיו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול, אמר בעדותו לקונגרס כי ייתכן שקובעי המדיניות יפעלו "מוקדם ולא במאוחר". המשקיעים ממתינים לעדותו הנוספת ביום רביעי ולפרסום מדד הוצאות הצריכה האישית (PCE) ביום שישי, שעשוי להעיד אם המכסים שהטיל הנשיא טראמפ משפיעים על המחירים.

במקביל, המשקיעים שואבים אופטימיות מהמשך השקט הביטחוני במזרח התיכון, וההתייצבות במחיר הנפט לאחר הפסקת האש בין ישראל לאיראן שנכנסה לתוקף אתמול בבוקר, על אף שמשטר הטרור בטהרן הפר את ההסכם והמשיך לירות אל עבר ישראל גם אחרי כניסת הפסקת האש לתוקף.

עקבו אחרינו גם ב-Google News