השפעות היציאה המאוחרת למחנה האימונים? הפועל באר שבע הפסידה היום (רביעי) 3:1 לפולוניה ביטום במשחק ההכנה הראשון שלה במחנה האימונים בפולין. למרות שמדובר על המשחק הראשון במחנה האימון, מדובר על יריבה מהליגה השנייה בפולין, כך שהתוצאה כן צריכה להדליק נורה מסויימת לרן קוזו'ך.
האדומים עלו למשחק בהרכב משנה אך עם הרכש הטרי מאשדוד רועי לוי שפתח בהרכב. שחקני הרכש הנוספים, חמודי כנעאן, אופיר דוידזאדה ואיגור זלאטנוביץ' קיבלו 30 דקות במשחק שערך 100 דקות (50 דקות כל מחצית).


בדקה ה-26 הפולנים עלו ליתרון שלאחר שכדור שנבעט מחוץ לרחבה פגע באור בלוריאן, שינה כיוון והטעה את אליאסי. באר שבע השוותה את התוצאה בדקה ה-49. לאחר חילופי מסירות, אליאל פרץ הוריד כדור לאיתי חזות והקשר הצעיר שלח פצצה לחיבורים.
שתי דקות בלבד לאחר פתיחת המחצית השנייה, הפולנים ניצלו איבוד של ההגנה הבאר שבעית ועלו ל-1:2 מהיר. ה"אורחים" סגרו סיפור בדקה ה-81 עם שער שלישי. קנגוואה ניסה עוד לצמק בדקה ה-91 אך השוער הפולני הדף. בסיום 1:3 לפולנים.

באר שבע תקיים ככל הנראה עוד שני משחקים במחנה האימונים, ותקווה להציג יכולת משופרת לקראת המשחקים נגד לבסקי סופיה (10,17 ביולי) בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. כזכור, אם האדומים יגברו על הבולגרים, הם יפגשו את בראגה החזקה. אם יפסידו, יקבלו יריבה לא קלה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג בדמות א.א.ק אתונה.
