לירן ברמן, אחיהם של גלי וזיו ברמן החטופים בעזה, התראיין הערב (שלישי) למהדורת החדשות של ערוץ 14 וסיפק עדות מרגשת על המאבק הבלתי פוסק של משפחתו, לצד גילויים חדשים ומעוררי תקווה.
ברמן פתח את דבריו בהתייחסות להצלחה המבצעית של ישראל במבצע "כם כלביא", וקרא להפנות כעת את כל המשאבים והקשב להשבת החטופים. "אלו ימים מאתגרים, אבל גם ימים עם הרבה מאוד הצלחות", אמר למגישת חדשות 14 מגי טביבי. "אני מקווה שעכשיו נוכל להעביר את הפוקוס חזרה לחטופים ולסיים את הסאגה הזאת".
לטענתו, הפגיעה באיראן, אותה כינה "ראש הנחש", יצרה חלון הזדמנויות אסטרטגי. "אנחנו יודעים שאיראן תכננה, מימנה ועשתה כל שביכולתה כדי לבצע את טבח ה-7 באוקטובר", הדגיש. "כשראש הנחש ככה מוכה וחבול ומתחנן על חייו, זה הזמן הטוב ביותר לקשור את כל הזירות, לסיים גם בעזה ולהחזיר את החטופים הביתה".

במהלך הריאיון, הזכירה טביבי לברמן כי בעבר הביע חשש שמאבקו הוא "לקבורה או לשיקום". בתגובה, חשף ברמן לראשונה מידע מודיעיני מעודד שהגיע לידי המשפחה: "אנחנו יודעים שגלי וזיו בחיים. ראו אותם בעסקה האחרונה, בינואר ופברואר. את שניהם, לצערנו בנפרד, הם לא ביחד".
המידע החדש שינה את תמונת המצב עבורו. "אני יודע שאני נלחם על שיקום האחים הקטנים שלי. אני יודע שאני נלחם על החיים שלהם, ואני לא אעצור עד ששניהם יהיו פה, עד שאחרון החטופים יהיה פה".
כשנשאל איזה מסר היה רוצה להעביר לאחיו, אמר ברמן בקול חנוק מדמעות: "בעיקר שאני מאוד מתגעגע ושאני מאוד אוהב אותם. ואם הם באמת שומעים, שידעו שכולם בבית בסדר, נאבקים ונלחמים עבורם. אמא כבר דאגה להם לחדרים, היא מטפלת בעצמה כדי שהיא תוכל לטפל בהם. אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים".
