חברת ארקיע נעדרה מהדיון שנערך היום (שני) בוועדת הכלכלה ועסק במבצע "חזרה בטוחה", שמטרתו להשיב ארצה ישראלים שנתקעו בחו"ל בשל פתיחת המלחמה מול איראן. יו"ר הוועדה דוד ביטן זעם על ההיעדרות, כאשר לצידה של ארקיע גם ישראייר ומנו ספנות לא הופיעו.
"הן לא יקבלו הטבות כשמצד שני הן עושקות את הציבור" אמר ביטן. לדבריו, החברה היחידה ש"הלכה לטובת הציבור" הייתה אל על. ביטן הוסיף כי "גם האוצר לא יכול ליהנות מזה שהאזרח או חברת התעופה משלמים – וצריך לחשוב על מתווה פיצוי".

במהלך הדיון הוצגו נתונים המצביעים על הצלחתו של המבצע, כאשר מעל 74 אלף איש, כך לפי הנתונים של פרויקטור המבצע, נכסו לישראל עד אתמול. עד סוף היום הנוכחי המספר צפוי להגיע ל-100 אלף אנשים.
כזכור, המשך קיומו של המבצע היה נתון בסכנה בשל התקיפה האמריקנית באיראן, כאשר רשות שדות התעופה הודיעה על סגירה הרמטית של השמיים בלילה שבין שבת לראשון. עם זאת, לאחר הערכות מצב חוזרות הוחלט לאפשר פתיחה מחדש של השמיים – בתקווה שהגעתם של כל הישראלים ארצה תושלם לפני שאולי תתקבל החלטה נוספת על סגירת השמיים.
