אם לא היה ערוץ 14, ולא הרדיו של גלי ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא היה מסוגל לעמוד בלחץ של ערוץ 12, ה"לשעברים", המחאה, ארגוני השמאל שממומנים על ידי הקרן לישראל חדשה, והיה מפסיק את המלחמה. אתם מבינים לאיזה אסון אסטרטגי האנשים חסרי האחריות האלה היו גוררים אותנו?
זו החשיבות של הגיוון הנדרש בתקשורת. זו החשיבות בחילופי ההגמוניה. ההגמוניה הישנה כשלה. היא תבוסתנית. היא רצתה בכישלון ישראל במלחמה הזו, רק כדי להעיף את נתניהו. אנחנו נשפוט כל אחד ואחת מהם בקלפי. מדובר בביזיון.

והם עוד רצו את קמלה האריס כנשיאת ארצות הברית על פני דונלד טראמפ. עיתון הארץ הרים לכבודה כתבה מפוארת. ערד ניר לא הסתיר את תמיכתו בה בערוץ 12. איזו קבוצה של לוזרים.
עם האנשים האלה, לא הייתה קיימת מדינת ישראל כיום. האם מישהו חושב שהאישה הזו, שהיא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר, הייתה מדברת כמו טראמפ לאחר תקיפה באיראן?
