בסוף השבוע חוסל בעיר קום שבאיראן סעיד איזאדי ראש גיס פלשתין בכוח קודס. תפקידו היה לדאוג לקשר עם השלוחות של איראן – הפורוקסיז, בשל כך היה לו קשר אדוק גם להנהגת חמאס.
"איזאדי היה מאדריכלי מתקפת הטרור הרצחנית בשבעה באוקטובר, הוא מהבודדים שהכירו איתה טרם יציאתה לפועל", העיד דובר צה"ל אפי דפרין, בהצהרה מצולמת שנתן זמן קצר לאחר החיסול.

בסוף השבוע חיסל חיל האוויר באיראן גם את בהנאם שהריארי, מפקד יחידת העברות האמל"ח של כוח קודס ומשמרות המהפכה, שהיה אחראי בין היתר על חימוש חמאס וחיזבאללה.
אתמול, חשף צה"ל מסמך מדהים, של התכתבויות בין בכירי חמאס לבין המחוסל סעיד איזאדי. המסמך שנמצא במנהרה שבה חוסל מוחמד סינוואר, חושף איך תכנן איזאדי לחמש את חמאס בעזה באמצעי לחימה מתקדמים בשווי עשרות מיליוני דולרים בטווח הזמן הקרוב – זה כמובן סוכל.

במסמך אחר, צה"ל גם חשף התקשרויות שביצע איזאדי בין ראשי חמאס לבין נסראללה וגם התכתבות אחת, קצת אחרי מבצע שומר החומות, שבה פונים מחמאס לאיזאדי בבקשה לסיוע כלכלי וצבאי.
"כולנו בטוחים שתתמוך בכל הכוח בבקשותינו בפני כבוד האייתוללה המנהיג עלי ח'אמנאי, ובפני האח המפקד הלוחם אסמאעיל קאאני ,ושתכפיל את תרומתך במסע לשחרור, לשיבה ולהסרת הישות המעוותת המכונה ישראל", נכתב במסמך עליו חתומים המחוסלים מוחמד דף, מרוואן עיסא ויחיא סינוואר. עכשיו הם יוכלו לסגור דילים עם איזאדי – בגיהינום.

שני החיסולים בסוף השבוע הם מכה אנושה לטרור הפלשתיני, שאיראן היא צינור החמצן שלו. לא חסרות התייחסויות לקשר הזה, מהמחבלים בעזה וגם מיחיא סינוואר עצמו שנהג לשבח את איראן בפומבי, כפי שהתבטא באחד מנאומיו: "בלי התמיכה של איראן בהתנגדות בפלשתין, לא היו לנו את היכולות שיש לנו".
לא רק בעזה, גם גדודי הטרור ביהודה ושומרון פועלים במימון והכוונה של איראן, וגם הם זוכרים להודות לפטרונים בהזדמנויות שונות. בסוף השבוע האחרון לא נפגעו רק שני גנרלים איראניים, אלא גם מנגנון טרור רחב מאד שאותו הם הובילו – המחבלים של חמאס כנראה ירגישו את זה בשטח.
