"אם נחשוב על זה רגע, איראן כיתרה אותנו במשך כמה עשורים בזרועות טרור," אמר סער, "היה לה גבול איתנו בלי שלנו היה גבול איתה. היום חתכת את זרועות התמנון האלה במידה רבה, ואתה נמצא שם בשמיים, ואתה זה שיוצר מצב של אי-סימטריה מול איראן." לדבריו, מדובר בחזרה למדיניות של יוזמה והתקפיות, שהייתה חסרה שנים רבות בתפיסת הביטחון הישראלית.
בהמשך הריאיון פירט סער את מטרות המבצע כפי שנקבעו על ידי הקבינט: "פגיעה משמעותית בתוכנית הגרעין, פגיעה משמעותית בתוכנית הבליסטית, פגיעה משמעותית בתוכנית ההשמדה, ויצירת התנאים לסיכול מוחלט של תוכנית הגרעין." הוא הוסיף כי למרות ההישגים, "יש עדיין מטרות בתחום תוכנית הטילים הבליסטית – יש להם עדיין הרבה מאוד טילים וגם היבטים של ייצור טילים. ולכן צה"ל ממשיך בפעילות וימשיך בפעילות."

