עם כניסת היום העשירי למבצע "עם כלביא", מפרסם מגן דוד אדום הערב (ראשון) כי צוותיו טיפלו עד כה ב-1,213 נפגעים – בהם 24 הרוגים, 16 במצב קשה, 27 במצב בינוני, 682 קל, 207 נפגעי חרדה ו-257 נוספים שטופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.

עם פתיחת מבצע "עם כלביא" והכרזת מצב החירום המיוחד בעורף ביום שישי (13.6) לפנות בוקר, העלה מד"א את רמת הכוננות לרמת שיא. כלל האמבולנסים, ניידות הטיפול הנמרץ, אופנועי החירום ורכבי התגובה המהירה אוישו במלואם, וכל 35,000 עובדי ומתנדבי הארגון נערכו למתן מענה רפואי מהיר ויעיל לכל צורך.
צוותי מד"א נקראו עד כה (נכון ל-22 ביוני בשעה 18:00) לטפל בזירות רבות, אליהן הגיעו בכוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכוננים רכובים על אופנועי חירום. החובשים והפראמדיקים ממשיכים להחזיק בכוננות שיא, כדי להעניק מענה רפואי מיידי ככל שיידרש.
