accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

או"ם שמום: מועצת הביטחון תדון בתקיפת ארה"ב באיראן

שירה קריפס

שירה קריפס

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

6

1

like

4

dislike

מועצת הביטחון של האו"ם תתכנס לדיון חירום בעקבות תקיפת ארה"ב באיראן • הדיון יתקיים ביוזמת איראן, רוסיה וסין, שקוראות לגנות את הפעולה • שגריר ישראל באו"ם, הגיב בחריפות: "אחרי עשורים שאיראן התעלמה מהעולם, כעת היא פונה לבקש את הגנתו"


מועצת הביטחון של האו"ם צפויה להתכנס בהמשך היום (ראשון) לדיון חירום בעקבות התקיפה שביצעה ארצות הברית נגד מתקני הגרעין באיראן. הדיון יתקיים בשעה 22:00 (שעון ישראל).

איראן, שיזמה את הכינוס, קראה למועצה "להתייחס למעשה התוקפנות הבוטה והבלתי חוקי הזה, ולגנות אותו במונחים החריפים ביותר שיש". הדיון מתקיים ביוזמת מספר מדינות, ובהן רוסיה וסין, אשר מקדמות טיוטת החלטה לגינוי פעולות ארצות הברית וישראל.

maximize-image
שגריר ישראל באו"ם דני דנון | צילום: ללא

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הגיב בחריפות: "אחרי עשרות שנים שבהן איראן רמסה את כל מנגנוני הפיקוח של הקהילה הבינלאומית – כעת היא נזכרה במוסדות האו"ם ומבקשת לגנות את מי שעצר את התוכניות הזדוניות שלה. ארצות הברית וישראל לא ראויות לשום גינוי, אלא להבעת הערכה ותודה מכל אזרחי העולם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News