מועצת הביטחון של האו"ם צפויה להתכנס בהמשך היום (ראשון) לדיון חירום בעקבות התקיפה שביצעה ארצות הברית נגד מתקני הגרעין באיראן. הדיון יתקיים בשעה 22:00 (שעון ישראל).
איראן, שיזמה את הכינוס, קראה למועצה "להתייחס למעשה התוקפנות הבוטה והבלתי חוקי הזה, ולגנות אותו במונחים החריפים ביותר שיש". הדיון מתקיים ביוזמת מספר מדינות, ובהן רוסיה וסין, אשר מקדמות טיוטת החלטה לגינוי פעולות ארצות הברית וישראל.

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הגיב בחריפות: "אחרי עשרות שנים שבהן איראן רמסה את כל מנגנוני הפיקוח של הקהילה הבינלאומית – כעת היא נזכרה במוסדות האו"ם ומבקשת לגנות את מי שעצר את התוכניות הזדוניות שלה. ארצות הברית וישראל לא ראויות לשום גינוי, אלא להבעת הערכה ותודה מכל אזרחי העולם".
