מרים רג'אווי, ראש תנועת מוג'אהדין ח'לק וארגון האופוזיציה העיקרי באיראן, בירכה על התקיפות האמריקניות באיראן ותתקפה היום (ראשון) בחריפות את המשטר בטהרן. לדבריה, "כעת חמינאי חייב ללכת. העם האיראני מברך על השמדת תוכנית הגרעין ומחפש שלום וחופש". רג'אווי הוסיפה כי "חמינאי אחראי לפרויקט לא פטריוטי, שבנוסף לגבית חיי אדם רבים, עלה לעם האיראני לפחות שני טריליון דולר – ועכשיו, הכל עלה בלהבות".
במקביל, ראש ממשלת בריטניה קיר סטארמר התייחס גם הוא לתקיפות ואמר כי יציבות במזרח התיכון היא "בראש סדר העדיפויות", וקרא לאיראן לחזור לשולחן המשא ומתן לצורך "פתרון דיפלומטי למשבר". סטארמר הדגיש כי בריטניה לא הייתה מעורבת בתקיפה אך עודכנה עליה מראש, והזהיר מפני "סיכון להסלמה חמורה באזור ומעבר לו".

מדינות רבות בעולם פרסמו תגובות לתקיפות, רובן ככולן הן חלק מציר הרשע וציר ה"התנגדות". סין, רוסיה, טורקיה, עיראק, קובה, ונצואלה ואחרות גינו את הפעולה, בעוד גרמניה, צרפת ואיטליה קראו לאיפוק ולחזרה לדיפלומטיה. נשיא רוסיה לשעבר, דמיטרי מדבדב, טען כי טראמפ "פתח במלחמה חדשה", וסין הזהירה מפני "השלכות מסוכנות על היציבות האזורית".

גם ארגוני הטרור של חמאס והחות'ים גינו את התקיפות, כשהחות'ים נשבעו "לתמוך באיראן במאבקה נגד התוקפנות הציונית והאמריקאית". מדינות המפרץ, בהן ערב הסעודית, איחוד האמירויות ועומאן, הביעו דאגה עמוקה מההסלמה וקראו לבלימה מיידית של ההתדרדרות.
