צה"ל מפרסם היום (ראשון) תיעוד ובו נראה ראש המטה הכללי רב אלוף אייל זמיר יחד עם צמרת הפיקוד של צה"ל במהלך התקיפות באיראן ובמהלך מבצע חילוץ החטופים החללים מרצועת עזה.

בהודעת דובר צה"ל נכתב: "הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, בחמ"ל הפיקוד של צה"ל הלילה (ש') עם ראש אגף המבצעים, ראש אגף המודיעין, מפקד חיל האוויר, ראש אגף התכנון ומפקדים נוספים, בזמן התקיפות באיראן, במקביל לפעילות צה״ל לחילוץ חטופים ברצועת עזה.
הרמטכ״ל רואה חשיבות רבה לקשר האסטרטגי והתיאום בין צה״ל לצבא ארה״ב והדגיש כי צה"ל ימשיך לפעול באופן רציף עד להשלמת יעדי המבצע.
בנוסף, הרמטכ"ל הביע הערכה לפעילות הכוחות ברצועת עזה לחילוץ חטופים, במקביל למבצע ״עם כלביא״ והוסיף כי צה״ל משתתף בצער המשפחות השכולות וימשיך לפעול בכלל המאמצים להשבת החטופים".

מוקדם יותר היום, דובר צה"ל פרסם כי לאחר 625 ימים בשבי: שלושה חללים חטופים חולצו הלילה (בין שבת לראשון) מדרום הרצועה. סמ"ר שי לוינסון ז"ל, יונתן סמרנו ז"ל ועפרה קידר ז"ל. השלושה נרצחו בטבח השבעה באוקטובר וגופותיהם נחטפו לרצועת עזה.
שלושת החללים החטופים חולצו במבצע מיוחד שבוצע על ידי שב״כ, כוחות צה״ל בפיקוד הדרום ואוגדת עזה. המבצע התאפשר הודות למודיעין מדויק של השב"כ, מפקדת החטופים ואגף המודיעין.
לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי משטרת ישראל והרבנות הצבאית, זוהו החללים ונציגי אגף כוח האדם מסרו את ההודעה למשפחות ולקהילת בארי. "צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך לפעול בכל האמצעים להשבתם של כלל החטופים", נמסר.
