accessibility-icon
share-icon
שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י | קרדיט: רויטרס
שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י | קרדיט: רויטרס

שר החוץ האיראני צפוי להיפגש עם פוטין תוך שעות ספורות

שירה קריפס

שירה קריפס

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

22

11

like

9

dislike

שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ'י, הודיע כי ייצא למוסקבה לפגישה עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, על רקע תקיפת אתרי הגרעין באיראן על ידי ארה"ב • לדבריו, טהרן ומוסקבה מקיימות שותפות אסטרטגית ומתאמות עמדות באופן קבוע


שר החוץ של איראן, עבאס עראקצ'י, הודיע כי ייסע למוסקבה בהמשך היום (ראשון) כדי להיפגש עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כך על פי דיווח בסוכנות הידיעות AP. דבריו מגיעים לאחר שארצות הברית תקפה אתרי גרעין באיראן.

בתשובה לשאלה של כלי תקשורת רוסי, אמר עראקצ'י: "אנו נהנים משותפות אסטרטגית, ותמיד מתייעצים זה עם זה ומתאמים את עמדותינו", בהתייחסותו ליחסים עם רוסיה.

maximize-image
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: שאטרסטוק

הביקור מגיע לאחר לילה היסטורי במהלכו תקפה ארה"ב שלושה אתרי גרעין באיראן. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שעמד מאחורי המבצע, כינה אותו "הצלחה צבאית מרהיבה", ואיים כי תקיפות נוספות עלולות להגיע אם איראן לא תסכים להסכם שלום.

עקבו אחרינו גם ב-Google News