שר החוץ של איראן, עבאס עראקצ'י, הודיע כי ייסע למוסקבה בהמשך היום (ראשון) כדי להיפגש עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כך על פי דיווח בסוכנות הידיעות AP. דבריו מגיעים לאחר שארצות הברית תקפה אתרי גרעין באיראן.
בתשובה לשאלה של כלי תקשורת רוסי, אמר עראקצ'י: "אנו נהנים משותפות אסטרטגית, ותמיד מתייעצים זה עם זה ומתאמים את עמדותינו", בהתייחסותו ליחסים עם רוסיה.

הביקור מגיע לאחר לילה היסטורי במהלכו תקפה ארה"ב שלושה אתרי גרעין באיראן. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שעמד מאחורי המבצע, כינה אותו "הצלחה צבאית מרהיבה", ואיים כי תקיפות נוספות עלולות להגיע אם איראן לא תסכים להסכם שלום.
