במהלך הלילה (ראשון), יירטו חיל האוויר וחיל הים כ-30 כלי טיס בלתי מאוישים (כטב"מים) ששוגרו לעבר שטח מדינת ישראל מאיראן. מדובר בגל תקיפה נוסף במסגרת המתיחות הביטחונית המתרחשת מאז תחילת מבצע "עם כלביא".
על פי הודעת דובר צה"ל, מתחילת הלחימה יירטו כוחותינו יותר מ-500 כטב"מים ששוגרו לעבר ישראל. מדובר במספר חריג בהיקפו, המצביע על היערכות מתמשכת של המשטר בטהראן להפעיל את מערך הכטב"מים שלו כנגד מטרות בשטח ישראל.
במקביל, ממשיך חיל האוויר הישראלי לפעול בתוך שטח איראן עצמה, שם הושמדו עשרות כלי טיס בלתי מאוישים במהלך התקיפות מהאוויר. גורמים ביטחוניים הדגישו כי המטרה היא לפגוע ביכולות הייצור והשיגור של כלי הטיס עוד לפני שהם יוצאים לדרכם לעבר ישראל.
מערכת הביטחון ממשיכה לעקוב אחר ההתפתחויות, כאשר מערכות ההגנה האווירית, כולל כיפת ברזל, קלע דוד וחץ, פועלות ברציפות כדי ליירט את האיומים באוויר.
